כאשר מדובר על שיווק, הציפייה לתוצאות היא תכונה בריאה עבור כל מסע פרסום. אבל בעת ובעונה אחת הידיעה שדברים לא ילכו בצורה מושלמת ויהיה צורך בשינויים ואופטימיזציה הוא חלק חיוני להצלחה. במילים אחרות, כדי לממש את ההצלחה חשוב להישאר חיוביים ולעבוד קשה ולבצע שינויים במידת הצורך כדי להשיג את המטרות שלכם ולא כדאי לסגור את העיניים ולצפות שהכל ילך כמתוכן.
הדבר הראשון שאתם צריכים להגדיר לעצמכם בשנה הזאת הוא יעדים ריאליים. הכוונה היא שכדי להתקדם בשוק שלכם, אתם צריכים להגדיר לעצמכם יעדים שהם ברי השגה לשנה הנוכחית. אפילו אם בשנה החולפת היעדים שלכם לא מומשו, חשוב להגיד מחדש את היעדים שלכם ולהתחיל להוציא אותם לפועל. הכנת רשימה של יעדים התחלתית היא דרך ראשונה לכבוש את המשימות שלכם בשנה הזאת. לדעת למה לצפות הוא חצי מהקרב בתעשיות רבות, במיוחד שזה מדובר על שיווק דיגיטלי שהמגמות הולכות ומשתנות בקצב חסר תקדים.
בנוסף להגדרת יעדים, חשוב מאוד לצפות את הבלתי צפוי. חשוב שאתם תהיו ערוכים במקרים שהשוק או הענף שלכם עובר טלטלה מסוימת, אחד מהעובדים המוכשרים שלכם עוזב לעבודה אחרת, יש מתחרה חדש בשוק שמתפרץ לזירה ומשנה את חוקי המשחק. הדברים האלו יהיוו אתגר עבור העסק שלכם שאתם בסופו של דבר תצרכו להתמודד איתו, אבל ברגע שאתם תהיו ערוכים לדברים האלו, מצבכם יהיה הרבה יותר טוב אילו לא הייתם יודעים איך להתמודד.
עם תעשיית השיווק הדיגיטלי ההולך ומשתנה ,הנה ארבע מגמות שאתם יכולים לצפות שיקרו בשנת 2017.
עם מבט לעתיד, שיווק דיגיטלי בשנת 2017 יתמקד בשיווק מבוסס תוכן וטכנולוגית שיהיה אפשר ללבוש, לדוגמא , השעון החדש של סמסונג. הנה כמה מגמות אחרות שכדאי לשים לב עליהם לקראת 2017.
1. נוריד את המילה "דיגיטלי" מהמונח "שיווק דיגיטלי". בואו נקרא לילד בשמו, השיווק בימינו מבוסס בעיקר בעולם הדיגיטלי, ולהתייחס אליו כאל "שיווק דיגיטלי" הוא מעשה עוולי, כי בעצם שיווק הוא מונח חובק, ו "שיווק דיגיטלי" הוא רק מרכיב אחד. אין דבר כזה כיום כ"משווק דיגיטלי" או "משווק מסורתי"- ואנחנו כולנו רק משווקים המשתמשים בדרכים שונות כדי להעביר את המסרים שלנו אל האנשים הנכונים.
2. קונים יתחילו לשלם באמצעות מכשירי הטלפון שלהם במקום השימוש בכרטסי אשראי או מזומן. האם אי פעם קניתם משהו שאתם לא באמת צריכים רק בגלל שתהליך הרכישה היה מאוד פשוט? זה לא מפתיע שתשלום דרך הנייד עובר להילוך גבוה בעקבות כך.
3. שיווק מבוסס תוכן תופס תאוצה - בשנים האחרונות, נראה ששיווק מבוסס תוכן מצליח יותר ויותר משנה לשנה. זה בדיוק מה שאנחנו מנבאים עבור 2017. זה לא רק ששיווק מבוסס תוכן גדל, זה גם הרחבה של ערוצים חדשים, וכמובן הכללים המשתנים של מנועי חיפוש שגורמים לכך.
4.מודעות מותאמות אישית תימשך - ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, המרחב האישי קטן, למפרסמים כיום יש כל כך הרבה אינפורמציה על חיינו האישיים שהם ידעו להתאים בדיוק את המודעות המתאימות עבור כל אחד ואחד מאתנו.